woensdag 3 april 2013

Fashionable Backgrounds

Ik vind het altijd leuk om een leuke achtergrond te hebben. Joline van http://xlittlesparkle.blogspot.nl/ heeft gister nog een artikel geplaatst over je eigen achtergrond maken. Voor veel mensen ziet die tutorial er nogal moeilijk uit, dat is het niet, geloof me. Probeer het! Mijn punt; Hier een paar kant en klare Fashionanble Backrounds!


De achtergrond hierboven vind ik gewoon schattig. Ik vond dat hij wel een plekje tussen de andere achtergronden mocht!


Voor de die-hard-chanel-fans is dit een geweldige achtergrond. Ikzelf vind hem niet zo speciaal, maar iemand van mijn (hele kleine) groepje lezers misschien wel!



Mijn achtergrond op dit moment! :D



Ahhw! ♥



One thing that makes every life so much better; IMAGINE!



Die lucht! ♥.♥



Die hartjes maken het gewoon helemaal meisjesachtig en nóg zomerser dan de foto al is!



Doet me denken aan die lekkere warme zomerdagen dat ik zo lui ben, dat ik maar gewoon in de tuin ga zitten in plaats van naar het strand gaan. Vroeger ging ik dan altijd bellen blazen. Nu is dit mijn achtergrond!

Dat waren ze dan! Ken je een site met leuke achtergronden? Deel ze met mij en de andere lezers in een reactie!

Ik heb trouwens 2 artikels gepost vandaag omdat ik eergisteren niet had gepost!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten