vrijdag 5 april 2013

Lookbook.nu; Henar

Lookbook.nu is mijn laatste site in mijn internetrondje zoals mijn kleine groepje dagelijkse lezers misschien al weet. Bij de hypes kwam ik de look hieronder tegen. Ik klikte snel op de naam om meer van Henar Vincente te kunnen zien!


De look hierboven deed me denken aan een matroos, wat best fout is. Niet iedere streepjesprint is voor matrozen Wissal. Onthoud dat. Veel maakte het eigenlijk niet uit, want leuk is leuk en deze look vond ik toevallig leuk!



Als je de trends volgt weet je misschien dat de 'polkadot-print' helemaal in is. Nou ben ik er niet zo een fan van. Net iets te veel polkadot en je bent al een clown. Maar deze broek vond ik toch wel leuk, vooral  in combinatie met de jas vind ik het een heel geslaagde look!



Deze look vond ik erg leuk en het kwam meteen in me op dat als je dit zou dragen bij een sollicitatie, ze je meteen aannemen! Henar noemt de look 'Lady Marshmallow'. Ik vraag me nog steeds af waar die naam vandaan komt. Ik zie namelijk niks marshmallow-achtigs (dat is dus geen woord...)

Wil je meer zien van Henar Vincente? Ga naar haar lookbook-pagina, blog of facebook-pagina!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten