zondag 31 maart 2013

Cold Spring

Officieel is het al lente, maar daar hebben we hier in ons kikkerlandje nog niks van gemerkt. Jullie hebben vast allemaal al eens voor de kast gestaan met het cold-spring-twijfel-gebeuren. Met winterse kleding rond lopen kan eigenlijk al niet meer. Maar het is ijskoud! dan combineer je de twee toch? Lees snel verder!

Nieuwe look



Ik dacht dat het wel handig (en leuk) zou zijn om een paar 'Cold Spring'-looks met jullie te delen. Nou is de H&M de enige winkel met een virtuele paskamer, dus veel keus had ik niet in winkels, maar in kleding én in budget wel!

De look hierboven is extra budget, omdat ik weet dat goedkoop shoppen het leukst is (tenzij de goedkope kleding er uit ziet als een derdehands aardappelzak). Mijn punt is: voor 66,80 heb je een leuke 'Cold Spring'-look in huis!

Het vest: €15,- (met korting. Normale prijs: €24,95)
Singlet: €4,95
Spijkerbroek: €29,95
Ballerina's: €9,95
Ketting: €6,95

Nieuwe look



De look die je hierboven ziet is al een stuk minder budgetproof. Je koopt maar vier artikelen, maar daar ben je dan wel €94,80 aan kwijt! Maar de look is het waard, vind ik zelf. Al zou een groene riem een stuk leuker zijn, maar die hadden ze niet in de H&M webshop. Die zou je dus eventueel ergens anders kunnen halen voor een lagere prijs. Dat is dan €9,95 minder bij de totaalprijs!

Blouse: €24,95
Spijkerbroek: €29,95
Riem: €9,95
Pumps: €29,95



2 opmerkingen:

  1. Vooral die tweede outfit is erg mooi! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin?
    Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat is ook mijn favoriet ;)
      Nee, ik heb geen bloglovin', maar dat wil ik binnenkort doen als ik merk dat ik meer lezers heb!
      Ik neem sowieso op iedereen z'n blog een kijkje als diegene even reageert!

      x

      Verwijderen