zaterdag 30 maart 2013

La mustache

Iedereen die in het jaar 2013 leeft, weet dat de snorretjes die je terug vind op shirtjes, horloges, kettingen, nagels en nog veel meer een echte trend zijn! Nou ben ik een echte fan van de mustaches. Ik beschik alleen nog niet over iets met een mustache. Als ik namelijk het internet afspeur of in de winkels snuffel naar zoiets, kan ik nooit kiezen. Mij favoriete mustache items op een rijtje, lees snel verder!





Op youtube vind je genoeg tutorials die je uitleggen hoe je zo'n mustache armband kan maken (of ketting, of ring, of...), maar de armband hier boven is toch net iets anders. Dat laat het weer opvallen. En ik hou van opvallende, aparte, schattige & leuke armbandjes. Toevallig heeft deze het allemaal.



Ik moet echt even gaan kijken hoe deze gemaakt is. Hij is zo... euhm... leuk? Geen idee, geen woorden voor.



Bij de claires hebben ze heel veel van zulke mustache ringen. Ik vind ze zelf echt geweldig, maar ik weet niet of ik ze wel wil kopen...



Weer eens wat anders! Anders, maar dat maakt hem ook leuker! Geen idee waar hij te koop is... Ik ga het internet er maar naar afspeuren!



Deze is leuk! Volgens mij had ik ergens gezien hoe je zoiets kan maken met een coca cola logo. Dan kan het ook met een mustache! Maar de benodigdheden kun je nergens in Nederland vinden...

Dat was dan een klein overzicht van wat ik leuke mustache items vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten