maandag 25 maart 2013

H&M conscious collection


Heb je het al gemerkt? Er is weer een nieuwe collectie bij de H&M! Ik weet niet precies wat het is, maar zodra ik hoor dat er weer nieuwe kleding in de H&M ligt voel ik mijn fashionista-hartje te keer gaan. Ik ben dol op de H&M. Voor een betaalbare prijs kun je toch aan leuke kleding komen. Ze stellen je nooit teleur. De collectie van deze keer, gaf me een energyboost. Ge-wel-dig. 





 De H&M conscious collection is misschien niet wat je verwacht van deze trendy winkel. Niet dat de kleding niet mooi is, in tegenstelling! Het gaat om de slogan; 'Duurzamere mode'. Door de jaren heen hebben de leuke kledingwinkels; 'Gemaakt door kinderhandjes' bestempelt gekregen, wat lang niet altijd het geval is. Zonde, want dat schrikt natuurlijk klanten af. H&M vond de oplossing. Je maakt gewoon een lieve en duurzame collectie, mooi, goed voor het milieu en al helemaal niet gemaakt met kinderhandjes. Want als je het één keer doet, gaan mensen er natuurlijk van uit dat je altijd duurzame kleding produceert. Ik ben benieuwd hoe de andere kledingwinkels hier op in gaan. Dit kan nog eens een paar spetterende tegenaanvallen van duurdere kledingmerken beloven!

De collectie straalt een vintage sfeer uit. En laat dat nou net mijn aandacht waard zijn! Ik ben dol op vintage. De kleding is gewoon zo schattig! Ik ben zeker van plan om wat uit de collectie in te slaan, jullie horen later meer!

Meer weten over de collectie, bekijk dit filmpje; 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten