dinsdag 26 maart 2013

Glee ♥

Een grote fan van Glee ben ik niet. Ik heb de serie ook niet gevolgd en buiten de liedjes, was de serie voor mij geheel onbekend. Toen ik in de bieb liep, op zoek naar een paar leuke boeken, kwam ik twee Glee-boeken tegen; 'Glee het begin' en 'Glee de uitwisseling'.


Meteen toen ik thuis kwam begon ik aan 'Glee het begin'. Ik vind het een heel leuk boek. Veel dingen zie je vaak terug op middelbare scholen. Populaire mensen gaan bij alles voor. Iedereen houdt van ze, simpelweg omdat er niet van die mensen te houden valt en ja; dan moet een mens het gewoon doen. Je moet van ze houden om erbij te horen. Het boek is zo herkenbaar. Misschien niet helemaal. Want er lopen geen cheerleaders rond op de scholen hier in Nederland en al helemaal geen rugbyspelers.


Aan 'Glee de uitwisseling' ben ik nog niet begonnen, maar -als jullie dat leuk vinden- horen jullie er later meer over!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten