zaterdag 13 april 2013

DIY Matte Nail polish ~ Gebruik stoom!

Het is een grote trend in fashion- en beautyland; Matte nagellak! Wat nou als je geen matte top coat of nagellak in huis hebt, maar toch wel een beetje met de trends mee wil? Hollen naar de dichts bijzijnde drogist? Niet nodig! Lees snel verder!


Het is heel simpel. Het enige wat je nodig hebt is je nagellak die je gebruiken wilt, een kom water en een magnetron!

De uitleg in stappen;


  1. Stop het kommetje water in de magnetron en ga ondertussen aan de slag met je nagels.
  2. Lak ze in de kleur die je uitgekozen hebt.
  3. Haal het kommetje uit de magnetron, als er nog geen stoom van afkomt, stop je hem terug.
  4. Houd je vingers boven het kommetje voor ongeveer 15 tot 20 seconden (voor het beste resultaat).
  5. Haal je nagels weg en; TADAA! Je eigen matte nagels!
Om de nail art boven aan dit artikel te maken, maak je gewoon een frensh manicure door de topjes van je nagels met een top coat af te maken. Dan komt de glans weer terug!

INSPIRATION:


Een niet heel ingewikkeld, maar wel origineel en leuk idee!


Matte nagellak als achtergrond en met de top coat kun je het printje maken. Heel leuk vind ik zelf!


Je kan ook plakband in de vorm van hartjes knippen en dat op je nagel plakken. Houd daarna je nagel boven de stoom. Ik heb het niet geprobeerd, dus ik weet niet of dat wel werkt!


Veel uitleg heb je denk ik niet nodig. Ik ga deze nail art (wanneer mijn nagels langer zijn) ook eens proberen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten