donderdag 11 april 2013

Revieuw: Originails by Plus



Je hebt er vast al wat van vernomen. De originails nagellakjes van de Plus Supermarkt. Gisteren kon ik mijn eerste lakje gaan halen, nadat ik vier stickers voor mijn spaarkaart bij elkaar had gespaard. Ik stond meteen al te popelen om deze gratis lakjes voor jullie uit te testen. Want gratis lakjes zijn allemaal wel leuk en aardig, maar wat is dat dan met de kwaliteit?


Ik beschik op dit moment alleen nog over de kleur; 'Neon Yellow'.


De verpakking

De verpakking vind ik er prima uitzien! Het ziet er niet echt goedkoop uit en als niemand van de actie zou weten, zou iedereen denken dat het een normaal lakje uit de winkel was (op het grote pluslogo op de dop na).



Plus- en minpunten

Pluspunten. Snap je hem? Oké, just kidding, niet grappig. Hoe dan ook; de pluspunten op een rijtje.

  • Voor een gratis nagellak dekt hij erg goed. Na drie lagen zit je nagellak perfect.
  • De nagellak is op waterbasis, waardoor het geen sterke lucht achterlaat. Zullen de mannen in huis maar al te blij mee zijn!
  • Er zijn veel leuke kleuren.
  • Ook een dun uiteinde voor nail-art.
Dan de minpunten.


  • Na twee lagen van de nagellak zitten er een soort klonters tussen. Geen luchtbellen, maar echt klonters. Bij de derde laag is het probleem wel verholpen. Dan zie je de klonters eigenlijk als een soort glitters.
  • Je kan je nagellak er zo aftrekken, beetje raar. Je trekt dan echt de nagellak van je hele nagel er in één keer af.
<br/><a href="http://oi47.tinypic.com/i53qxw.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten