woensdag 27 maart 2013

Donutknotten en bijzondere vlechten

Ze zijn verschrikkelijk populair. De verschillende vlechten maken veel indruk op veel meiden van over de hele wereld. Ook de donutknot doet het goed. Door ze te combineren ontstaat het kapsel hieronder. Benieuwd naar mijn favoriete kapsels? Lees dan snel verder!


Als eerste favoriet; Het kapsel hierboven. Niet dat ik het vaak draag, maar het is gewoon een kapsel dat veel indruk op me maakt. Ingewikkeld is het niet. Zelfs mij lukt het en ik ben verschrikkelijk onhandig als het om mijn haar doen gaat. Het kost ook niet heel veel tijd. Hooguit een paar minuten. Het enige probleem is dat het kapsel moeilijk bij jezelf te maken is. Geen goede optie dus als je in de ochtend moet haasten om op tijd op school te zijn. Voor de gevorderden is dit eigenlijk geen probleem. Op youtube zijn er genoeg getalenteerde meiden die dit snel en goed bij zichzelf kunnen doen.

How to make;





Het kapsel hierboven is genoemd naar de naam; The mermaidbraid. Wat eigenlijk best bijpassend is. Ik kan even geen zeemeermin bedenken die over dit kapsel beschikt, maar toch doet het me denken aan een zeemeermin. Dit kapsel is opzich makkelijk en snel te doen. Alleen is er laatst een groot stuk van mijn haar afgegaan wat de mermaidbraid zo goed als onmogelijk maakt bij mijn haar.

How to make;





En daar heb je hem weer; de visgraatsvlecht. Bijna ieder meisje kent de vlecht wel. Door verschillende technieken te gebruiken kun je met de vlecht een hele boel en dat is precies wat de visgraatsvlecht zo leuk maakt!

How to make;



Wat is jouw favoriete vlecht?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten