donderdag 28 maart 2013

In style #1 Fashionista

Ooit geweten dat niet ieder meisje met een leuke kledingstijl een fashionista genoemd hoort te worden? Vast niet. Fashionista is een populaire kledingstijl. Misschien is dit wel jouw stijl en had je het gewoon niet door. Of misschien is dit wel een stijl die je aanspreekt. Lees snel verder!





Fashionista is een stijl die op veel meisjes indruk heeft gemaakt. Een ruwe gok van mij is dat volgens mij wel één op de 5 meisjes fashionista is. Je kan die meisjes ook hipsters noemen. Ze houden de trends altijd in de gaten en moeten er aan meedoen. Anders voelen ze zich gewoon niet op hun gemak. Ikzelf denk ik dat ik wel wat van een fashionista/hipster bezit. Alleen ben ik niet zo erg geobsedeerd dat ik de laatste trends vanaf mijn mobiel volg en echt iedere dag moet gaan winkelen omdat mijn garderobe zó vorige week is.



Meisjes die zichzelf hipster of fashionsta noemen, houden we heart it, lookbook.nu, tumblr en andere sites waar fashion op gepost wordt fanatiek in de gaten. Ook zijn ze bij iedere uitgave van ieder modieus tijdschrift bereid er geld aan uit te geven, al zou het ze miljoenen kosten. Gelukkig kost een tijdschrift hooguit vijf euro, anders hadden de meiden geen geld over om hun 3 minuten verouderde garderobe bij te werken!

Natuurlijk overdrijf ik het een beetje. Hun kleurtje nagellak dat ondertussen al 5 minuten uit de mode is, hoeft er natuurlijk niet meteen af. Het nieuwe blousje dat ze hebben gekocht en al een uurtje uit is, doet ze ook niet zo veel. Wel willen ze de trends altijd volgen en het liefst, als allereerste in de omgeving. Want dan ben je pas écht een trendzetter!

8 opmerkingen: