dinsdag 26 maart 2013

Lookbook.nu; Flávia

Mijn dagelijkse internetrondje eindigt op lookbook.nu. Ik bekijk iedere dag de hypes en als de stijl van iemand me aanspreekt bekijk ik haar looks (het zijn vrijwel altijd meisjes aangezien ik niet geïnteresseerd ben in de stijl van jongens). Deze keer sprak de stijl van Flávia Degranges van der Linde me aan. Ze woont in Brazilië en ik twijfel heel erg over haar afkomst. Lees snel verder!



Laat ik maar eens beginnen bij haar afkomst. Haar achternaam klinkt heel Nederlands, maar qua uiterlijk twijfel ik heel erg (aangezien ze in Brazilië woont) wat haar afkomst nou eigenlijk is. Ze zou een halfbloed kunnen zijn. Daar lijkt ze namelijk echt op. En als ze een halfbloed is, zal haar vader wel Nederlands zijn en haar moeder Braziliaans. Aangezien haar achternaam heel Nederlands klinkt en ze in Brazilië woont. Natuurlijk kan ik er nooit 100% vanuit gaan dat ik gelijk heb. Maar mijn theorie is beter dan helemaal geen theorie, toch?



Ik weet dan misschien wel weinig over haar afkomst, maar ik weet wel dat ze een geweldig gevoel voor mode, stijl en combinatie heeft. In haar looks lijkt alles wel voor elkaar gemaakt te zijn. Niks, maar dan ook echt niks, wijkt af van de look. Alles hoort bij elkaar en zorgt voor een geheel. Bij de look hier boven kun je dat goed zien. De kleine details (sieraden, accessoires) sluiten precies aan op de rest van haar look.



Zelfs hier is alles gecombineerd en omgetoverd tot een geheel. De tas -die op het eerste gezicht, veel anders is dan de rest van de kledingstukken- heeft toch nog iets wat bij de look past. Het bont. Flávia heeft door een geheel andere kleur te gebruiken een klein beetje flair aan haar look toegevoegd.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten