vrijdag 29 maart 2013

Fashion fotografie

Je hebt al kunnen lezen onder het kopje 'Over mij' dat ik van fotografie houdt. Nog leuker vind ik het om mijn vaardigheden te verbeteren en het werk van anderen te bewonderen. Ik heb een kleine verzameling  voor jullie samengesteld. Mijn favoriete fotografie heeft -uiteraard- te maken met fashion en beauty. Kijk maar mee!


Eigenlijk zie ik het niet helemaal zitten om er een langdradig verhaal van te maken. Geniet gewoon van de foto's!



Het is dat de gelegenheid er niet is om ze aan te trekken, anders had ik het wel geweten!



Alles is één hè!



Deze ringen zijn gewoon te schattig voor worden. Ik móet ze gewoon hebben!



Strikjes zijn helemaal in, maar deze is en blijft speciaal. Hij is zo schattig!



Het kante bloesje en het leuke vintage rokje lijken wel voor elkaar gemaakt. De accessoires maken het helemaal af!



DAT HAAR! Het lukt mij nooit om mijn haar lang te laten groeien. Nou, wel lang. Maar niet zó lang.



De jurk, het haar, alles past bij elkaar!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten